کد مطلب: 107041
خودروسازان رويکرد مشتري‌مدارانه داشته باشند / نحوه فروش خودرو نياز به اصلاحات جدي دارد
تاریخ انتشار : 1393/07/26 10:25:39
نمایش : 1763
رضا رحماني گفت: يکي از دغدغه‌هاي جدي ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه اين حوزه به دليل نقص‌هايي که دارد بايد مورد اصلاحات جدي قرار بگيرد.
به گزارش هفت چشمه، رضا رحماني رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: الزام هرگونه بکارگيري استاندارد اجباري نياز به تصميمات کارشناسي و سنجيدن شرايط دارد؛ از اين رو سازمان استاندارد براي الزام هرگونه استاندارد اجباري براي خودرو، بايد با خودروسازان جلساتي را برگزار و مسائل حاشيه‌اي آن را حل و فصل کند.
 
وي به کاهش توليد خودرو در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشکل مبنايي ما کاهش توليد خودرو بود زيرا اين بخش بيش از هر حوزه ديگري دچار معضلات توليد شد تا جايي که شاهد رشد منفي بالاي 30 درصد توليد خودرو بوديم.
 
رحماني با بيان اينکه خوشبختانه مشکلات تيراژ توليد تا حدودي حل شده است، افزود: يکي از دغدغه‌هاي جدي ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه اين حوزه به دليل نقص‌هايي که دارد بايد مورد اصلاحات جدي قرار بگيرد.
 
وي ادامه داد: در سال‌هاي اخير به مراتب شاهد نارضايتي مشتريان از نحوه فروش خودرو بوديم از اين رو با توجه به تغييراتي که احتمالا قرار است در نوع قراردادها و نحوه فروش اتفاق افتد، اميدواريم شاهد رويکرد مشتري مدارانه خودروسازان در تعامل و برخورد با مشتريان باشيم.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg